Priser for foreningerne

ForeningOnline tilbyder en meget prisvenlig løsning til foreninger. Prispolitikken er fastlagt så selv små foreninger kan få en løsning, der er til at betale.

Fakturaer og betaling

Det er gratis at komme i gang. Der koster DKK 4,00 per udskrevet faktura. ForeningOnline benytter en udbyder til at tilbyde betaling via kendte kreditkort, hertil skal der betales et variabelt beløb per transaktion (detaljer). Det er ikke nogen månedlig udgift forbundet med at kunne tilbyde betaling via kreditkort. Endelig tilbyder ForeningOnline en mulighed for at kunne tilbyde overførsel til foreningens bankkonto. Denne løsning henvender sig til de medlemmer, som ikke kan betale via enten kreditkort . Denne løsning medfører en del manuel arbejde for foreningen, da de selv skal sørge for at afstemme betalinger i systemet.

oprettelse

per udskrevet faktura

Variabel

per kreditkort transaktion
Klik for detaljer

For meget små foreninger, eller foreninger som vælger ikke at benytte faktureringsdelen, så er der fastsat en minimum pris svarende til 100 fakturarer per år. Det betyder, at der skal som minimum betales DKK 400,00 per påbegyndt kalenderår til ForeningOnline for at benytte løsningen.

For betaling via kreditkort vil der automatisk blive trukket transaktionsgebyr når medlemmet betaler. Den resterende betaling vil blive overført direkte til foreningens bank konto. Andre udgifter (3DSecure gebyr, faktureringsgebyr og evt. minimum betaling) faktureret særskilt.

Foreningen skal selv indgå en indløseraftale med Clearhaus og / eller NETS for at kunne modtage kreditkortbetalinger. Processen gennemføres i samarbejde med ForeningOnline. Der er ikke nogen periodiske udgifter forbundet med den / de indløseraftale(r), som tegnes gennem ForeningOnline.

Kommunikation

Foreningerne kan kommunikere med deres medlemmer via e-mail og SMS. Der er ikke noget månedlig omkostning forbundet med dette. Det er gratis at sende emails til medlemmerne. Foreningerne kan også vælge at benytte sig af SMS til kommunikation med medlemmer, det koster DKK 0,40 per afsendt SMS.

per måned

per afsendt e-mail

per afsendt SMS

For at benytte kommunikation via SMS skal foreningen indbetale et accontobeløb. Prisen på en SMS beregnes ud fra en standard længde på 158 karakterer, dvs. en SMS på 200 karakterer takseres som 2 SMSer. Hvis den samme SMS sendes til flere medlemmer, så skal afgiften envidere betales per medlem SMSen sendes til.

Tilpasning

Hvis der er specielle funktioner, som din forening har brug for, så tilbyder vi også tilpasning. Prisen for tilpasningen afhænger af kompleksiteten, omfanget og hvorvidt funktionen kan være til glæde for andre. Kontakt supporten for et tilbud.

per time

ForeningOnline forbeholder sig til enhver tid ret til at fravælge tilpasningen hvis ændringerne skønnes i strid med fastlagte strategier for den fremtidige udvikling af produktet.

OBS Alle priser på denne side er ekskl. moms.

Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:
RokkeSoft
Ravnhøjevej 1
9640 Farsø
Email: info@rokkesoft.dk
Web: www.rokkesoft.dk
CVR: 38 179 276

Senest opdateret 31-10-2021

Tilbage til forsiden Se betingelser for handel