Betingelser for handel gennem ForeningOnline

ForeningOnlines rolle

ForeningOnlines rolle ifm. handler indgået gennem nærværende website er at betragte som faktureringsservice.

Priser

Hos ForeningOnline tager vi forbehold for eventuelle fejl i de angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.

Priserne angivet for medlemskaber, hold og lignende for de enkelte foreninger fastsættes og administreres af de enkelte foreninger. ForeningOnline tager derfor ingen ansvar for disse priser og henviser til de enkelte foreninger.

Betaling

ForeningOnline modtager på vegne af foreningerne betaling med Dankort, VISA, VISA-Dankort, VISA Electron, Mastercard, Mastercard Debit og Maestro (udvalget af kort kan variere ud fra den enkelte forenings indløseraftaler)

Dankort Visa Visa Dankort Visa Electron MasterCard MasterCard Debit MasterCard Maestro

Da foreningerne ikke sælger fysiske varer, men kun medlemskaber, som træder i kraft umiddelbart efter gennemført betaling, så vil beløbet blive trukket med det samme.

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og inklusiv moms med mindre andet er angivet eksplicit.

ForeningOnline modtager ikke betalinger for egne ydelser gennem nærværende website.

Automatisk betaling

Du kan vælge at opsætte automatisk betaling til at betale dine fakturaer automatisk inden de forfalder. Du kan tilmelde dig automatisk betaling med de kort, som understøttes på ForeningOnline, se sektionen Betaling ovenfor.

Du vil modtage en mail med notifikation om, at der er oprettet en faktura til dig når foreningen vælger at oprette en faktura, eller du udfører en handling, som medfører oprettelsen af en faktura. Du vil ligeledes modtage en mail når fakturaen er blevet betalt via automatisk betaling. Det er fortsat dit eget ansvar at sikre, denne faktura bliver betalt til tiden, da der kan opstå tekniske problemer ifm. automatisk betaling.

Du kan altid vælge at stoppe den automatiske betaling ved at slette opsætningen på ForeningOnline. Du vil dermed igen selv påtage dig ansvaret for at sikre betalingen foretages manuelt, som før opsætningen af automatisk betaling. Sletningen af automatisk betaling vil med andre ord ikke medføre en samtidig udmeldelse af den pågældende forening.

Så længe du er tilmeldt automatisk betaling, vil dine kortoplysninger blive gemt hos betalingsudbyderen Freepay. ForeningOnline gemmer udelukkende udløbsdato og udvalgte cifre i kortnummeret med henblik på at kunne informere dig forud for udløb af dit betalingskort samt at kunne oplyse, hvilket kort beløbet trækkes fra, eller hvor betaling evt. bliver afvist.

Fortrydelsesret

Et evt. ønske om brug af fortrydelsesret bedes rettet direkte til den forening, som handlen er indgået med.

Reklamation

En evt. reklamation bedes rettet direkte til den forening, som handlen er indgået med.

Refusion

En evt. refusion vil blive foretaget direkte af foreningen, som medlemskabet er indgået med.

Klage

I henhold til loven kan du også vælge at kontakte EU’s OnlineDisputeResulution ved at benytte følgende link:
ec.europa.eu/consumers/odr/

Oprettelse og beskyttelse af personlig data

ForeningOnline overholder Persondataloven og Persondataforordningen. Der henvises endvidere til Betingelser for brug.

Ansvarsbegrænsning

ForeningOnline kan aldrig gøres erstatningspligtig overfor en forening eller enkelt person i et beløb, som overstiger den samlede samhandel mellem ForeningOnline og individet indenfor de seneste 12 måneder.

Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:
RokkeSoft
Ravnhøjevej 1