Sikkerhed

Kryptering

Alt udveksling af data mellem dine enheder og ForeningOnline er krypteret med et 256 bit SSL certifikat. Det sikrer, at der ikke er nogen der kan opsnappe informationer om dig under brugen. Du kan altid se kryteringen er aktiv, da din browser viser den grønne hængelås i adresselinien:

Sikker komunikation

Dine data gemmes også krypteret bag en firewall.

Data sikkerhed

ForeningOnline gemmer data i et topsikret data center, som er beskyttet efter alle nutiden standarder. Der er selvfølgelig en firewall, som sikrer mod dine data skal falde i de forkerte hænder. Data gemmes i Holland i et sikkert data center. Der tages løbende backup af data, som gemmes i et andet data center. Dette sikrer, at data er tilgængelig selvom der skulle ske uoprettelig skade ved data centeret i Holland. ForeningOnline benytter sig af teknologi, som driver firmaer som Mærsk, Adobe, HP andre giganter.

Risiko

Der er altid en teoretisk risiko for hackere og andre kriminelle tvinger sig adgang til dine data. ForeningOnline tager derfor alle mulige forholdsregler for at sikre dine data bedst muligt. Der vil aldrig være nogen udbydere af IT sikkerhed, som kan garantere 100% at dine data ikke falder i de forkerte hænder. Hvis det utænkelige skulle ske, så vil ForeningOnline straks informere alle sine kunder om hændelsen.

Udgiver

Websitet ejes og publiceres af:
RokkeSoft
Ravnhøjevej 1