Betingelser for brug - historiske ændringer

Ændringer foretaget 31. oktober 2021

ForeningOnline har ændret betalingsudbyder. Det er sket for fortsat at kunne modtage betalinger via kreditkort.

I afsnittet "Udveksling af data med tredjepart" er der foretaget følgende ændring:

ForeningOnline udveksler data med YourpayFreepay, som et led i betaling med kort og lignende elektroniske betalingsformer. Data overføres til YourpayFreepay via en krypteret forbindelse.

Begrundelse: Udskriftning af betalingsudbyder

I afsnittet "Ændring af betingelser" er der foretaget følgende ændring:

ForeningOnline kan til en hver tid ændre nærværende betingelser. Besked om ændring af betingelserne vil blive fremsendttil alle brugere 30 dage forud for ændringernes ikrafttrædelse. Der kan i tilfælde af ydre omstændigheder blive tale om en hurtigere ændring - hvis det er for at sikre den fortsatte drift af ForeningOnline.

Begrundelse: Ligesom denne ændring i betningelserne, så kan det gøres nødvendigt at ændre betingelserne med hurtigere varsel.

Notationer

Tekst: Tekst, der er tilføjet til betingelserne
Tekst: Tekst, der er slettet fra betingelserne

Tilbage til forsiden Vis all ændringer Vis gældende betingelser